torsdag 4 mars 2010

Tips

Shop til you drop...skulle nog bli resultatet om jag kryckade runt i affärerna.

Så grymt bra att den eminenta möjligheten till nätshopping alltid finns, lockande och pockande. Kanske aningens risky, men man kan ju alltid skicka tillbaka, eller hur?

Mitt första fynd idag blev detta vackra armband, bestående av sötvattenpärlor och glitterboll, köpt på http://www.lenak.nu/

Jag började handla av Lena för några år sedan, då jag var på jakt efter prisvärda och fina namnsmycken; tyckte att de flesta nätsäljare satte hutlösa priser på ganska oansenliga smycken, som man nästan kunde tillverka själv.

Dock förenar Lena mycket god smak med mycket goda priser; armbandet ovan kostar exempelvis endast 99 kronor.


Nu tänker jag fortsätta handlandet, lika bra att utnyttja shoppingångan. Skall bara köra lite knäövningar först.


Kramisar till er alla!

Inga kommentarer: