onsdag 27 maj 2009

Ode till en sis


Tänk vad så lite kan göra så mycket...

Lyckades få in en date med syrran tidigare ikväll och det var såå mysigt! Trots att vi nästan höll på att somna (de sista veckorna i plugget är tröttsamma) då vi träffades blev det både huvudrätt och dessert. Det är så härligt att tänka på att vi bägge har en gemensam historia bakom oss med massor av gemensamma minnen och erfarenheter samt en härlig framtid med en massa kul framför oss.  Få känner mig som min alldeles egna, underbara sis; LOVE YOU!

På grund av fullbokade kalendrar ses vi dock alltför sällan, trots att det bara skiljer några mil mellan oss och jag faktiskt jobbar där hon bor, nästan.

Men, men, varje familj kräver sin mamma, SANNERLIGEN! Jag har redan skrivit långa kom ihåg-listor till maken då jag skall resa bort över helgen. För hua, tänk om han GLÖMMER någon kalasinlämning...

Nu skall jag återgå till matchen.

Quiero Barcelona!

Inga kommentarer: