fredag 15 maj 2009

Fredagsmyser framför TV:n...

Den planerade lugna fredagskvällen blev också ganska så lugn, trots ändrade planer...
Hade tänkt att bara umgås i den lilla familjen men den utökades med två extra barn här på eftermiddagen. De tillhör en av våra absolut bästa kompisfamiljer och tyvärr råkade den yngsta lilltjejen,trean, ramla så illa på dagis att hon slog i huvudet och måste åka till akuten med sina föräldrar.

Än vet vi inte hur länge de måste stanna kvar där på sjukan men kidsen har det i alla fall bra här hos oss. Just nu går "Walle" varm i DVD:n.

Ser annars fram emot en relaxad helg med goda middagar, barnkalas, fotbollsmatcher, långa promenader....och sen är det ju långhelg nästa vecka, great!

Nu kommer min man och undrar om jag har "någon tid för min familj också"...? Eh???

Ha det nu så gott och hugs to you all!

1 kommentar:

Josephine Boman sa...

Precis det brukar jag få höra med...

Hoppas det går bra med den lillas skada.

Verkar som en skön helg! Själv är jag ju gräsänka.

Stor KRAM