lördag 22 januari 2011

Förvånande fakta

Eftersom jag har några lediga minutrar för mig själv, innan la familia alldeles strax dundrar in från diverse träningar och matcher, roade jag mig med att kolla in lite statistik över min blogg.

Tydligen har jag i genomsnitt 121 läsare per vecka boendes i Sverige, 16 från Sydkorea, 7 från USA och 1 liten läsare från Danmark. Helhäftigt! Gissa om jag är grymt nyfiken på vilka dessa människor är!!!

Nu skall jag nog dra ut på en liten promenix, i solen, trodde jag ja. En hastig blick genom fönstret avslöjar tyvärr en gråmolnig himmel. Känner att jag skulle behöva en rejäl dos av det där vitaminet man får så mycket av i solen, (D???) och piggna till lite.

 I alla fall tills ikväll, då en kompisfamilj dyker upp för middag. Tänkte laga Lottas lax; världens godaste och enklaste laxrätt, enligt mig i alla fall. (Recept fås på begäran).

Städa behöver jag inte göra, det fixades i förrgår; vi hade kompisar på mysigt middagsbesök igår kväll också. Det var verkligen höjden av lyx vill jag säga, de hade nämligen maten med sig...Underbara människor är de, inte bara p g a maten, hi, hi...


Hasta la vista amigos y amigas!



                                      

Inga kommentarer: