torsdag 16 juli 2009

Semeeeeeeeester...

Så här kan jag ha det...forever!

Njuter verkligen av mitt lov, men varför går dagarna så fort? De fylls just nu mest av sociala aktiviteter med goda grannar och goda vänner, antingen på besök här eller så är vi de besökande. Har levt i närmast storkollektiv några dagar och yes, vad mysigt det var.

Jag har ibland misstänkt att jag varit lite av en ensamvarg, som har ett behov av att ganska ofta dra mig undan och filosofera. Men nej, jag har nog tänkt om lite där och insett att exempelvis matlagning är så mycket roligare om man är tre familjer som svingar ihop något läckert!

Apropå mat så kom maken just med ett svalkande glas rosé och meddelar att middagen är serverad. Kidsen har arbetat upp en rejäl aptit efter lek med sina "landetkompisar" hela dagen; och precis nyss avslutades en timmes studsmattehoppning.

Kan det bli bättre?

Inga kommentarer: